loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 41 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

وقتی نگاهت بم اینجوریه

وقتی که حالت به این خوبیه

وقتی که قلبت واسم میزنه

تموم دنیام توی چشم منه

 وقتی شبام پر میشه از قصه هات

ازم میخوای فقط بمونم باهات

من از تو هم تو این شبا بهترم

تو روبه رومی دنیا پشت سرم

همین و میخوام که مال من باشی

همین و میخوام کنار من باشی

همین و میخوام همینه که اینجام

تا آخر دنیام به خاطرت میام

همین و میخوام که مال من باشی

همین و میخوام کنار من باشی

همین و میخوام همینه که اینجام

من ته دنیام به خاطرت میام

***

 هر وقت که تو نیستی

دنیام خیلی پیچیدس

هر شب و هر روز

چشمام به در خیرس

من دوست دارم میدونی بیش از حد

بیشتر از چیزی که حرفش و بشه زد

همین و میخوام که مال من باشی

همین و میخوام کنار من باشی

همین و میخوام همینه که اینجام

تا آخر دنیام به خاطرت میام

همین و میخوام که مال من باشی

همین و میخوام کنار من باشی

همین و میخوام همینه که اینجام

من ته دنیام به خاطرت میام

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,581
  • بازدید ماه : 1,581
  • بازدید سال : 71,631
  • بازدید کلی : 530,754
  • کدهای اختصاصی