loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 123 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Emad-Fasle-Tazeh.jpg

 

امسالمو با تو شروع میکنم این بهترین روزایه زندگیمه
تو این بهاری که کنارم هستی قشنگ ترین ساعته عاشقیمه
این چندمین سالیه که تو رفتی این زندگی با تو پر از امیده
هر چی به جز خیاله آروم تو از تو خیاله ذهن من پریده
سفره ی هفت سینو برات میچینم امسالو با تو شروع میکنم
یه بار دیگه هم دارم کنارت تو فصل تازگی طلوع میکنم
سفره ی هفت سینو برات میچینم
امسالو با تو شروع میکنم
یه بار دیگه هم دارم کنارت
تو فصل تازگی طلوع میکنم
***
تو این بهار زندگیم پیشمی با بودنت هوای من تازه شد
چیزی تو دنیا وبرام کنارت قشنگ تر از بهار اینجا نشد
این لحظه ها تو خاطرم میمونه با تو تمومه لحظه هام بهاره
مثل تو توو دنیا فقط یکی هست ستارتم آسمونا نداره
سفره ی هفت سینو برات میچینم امسالو با تو شروع میکنم
یه بار دیگه هم دارم کنارت تو فصل تازگی طلوع میکنم
سفره ی هفت سینو برات میچین
امسالو با تو شروع میکنم
یه بار دیگه هم دارم کنارت
تو فصل تازگی طلوع میکنم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,882
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,082
  • بازدید ماه : 3,082
  • بازدید سال : 73,132
  • بازدید کلی : 532,255
  • کدهای اختصاصی