loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 47 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

 

تماشا کن غروری رو که تو چشمام پیدا نیست
چقدر میگی نمیمونی میگی جای من اینجا نیست
تو با این سرد بودنها نیازت رو نشون میدی
من از دنیام معلومه نیازم به تو اینا نیست
نیازم به تو اینا نیست
مثه مجنونیه آدم مثه آرزوی حوا من

گرفتار تو بودم دلمو بستی به اینجا
اگه آرزومو گفتم پیش چشمای یه دنیا تو

فقط دیده نمیشی پشت شیشه های پیدا
همه جا کشیده بودم عکس چشم تورو

دریا من به جای تو نشستم خودمو کردم تماشا
من تورو ندیدم اینجا
***
دلگیره قلبمو دلم از دنیا گرفته
اینجا دلخوشی ندارم دلم از اینجا گرفته
من تمومه لحظه هامو با تو عاشقونه بودم
به بهونه ی توئه که دلمو اینجا کشوندم
مثه مجنونیه آدم مثه آرزوی حوا من

گرفتار تو بودم دلمو بستی به اینجا
اگه آرزومو گفتم پیش چشمای یه دنیا

تو فقط دیده نمیشی پشت شیشه های پیدا
همه جا کشیده بودم عکس چشم تورو

دریا من به جای تو نشستم خودمو کردم تماشا
من تورو ندیدم اینجا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,723
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,923
  • بازدید ماه : 2,923
  • بازدید سال : 72,973
  • بازدید کلی : 532,096
  • کدهای اختصاصی