loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 79 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

دارم یاد تو می افتمو چشمام بارونی میشه

منو چند وقته یادت نیست ولم کردی که باز چی شه

تو که گفتی که من واسه ی این دنیا زیادیم

میترسم جایی که دیدیم تو نشناسی که من کیم

دارم میسوزم این روزا چقد تنهایی سخته

میترسم از غرور تو دلیله شومه این بخته

*** 

شبا دلتنگه عشق تو روزامم مثله شبهامه

همینطوری میمونم تا که عشقت دست برداره

تو که رفتی چرا فکرت ازم دست ور نمیداره

یه فکری کن به حاله من به این قلبه ترک خورده

دارم میسوزم اینروزا چقد تنهایی سخته

میترسم از غرور تو دلیله شومه این بخته

شبا دلتنگه عشق تو روزامم مثله شبهامه همینطوری میمونم تا که عشقت دست برداره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,264
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,464
  • بازدید ماه : 2,464
  • بازدید سال : 72,514
  • بازدید کلی : 531,637
  • کدهای اختصاصی