loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 47 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

همون یبار که دیدمت بدجوری دلبسته شدم
یه حسی تو دلم میگه عاشقو وابسته شدم
اگه توهم عاشقمی به من نشونه ای بده
برای دیوونگی هام به من بهونه ای بده
تمیدونم چکار کنم بفهمی تو دلم چیه
دلم میخواد داد بزنم بگم که عشق من کیه
بگم که عشق من کیه

***

به این صدای قلب من دلم میخواد که گوش کنی
با هر تپش بهت میگه منو فراموش نکنی
همیشه دوری از منو فقط تو رویای منی
تو رویاهای خوب من تو دینو دنیای منی
چرا باید همیشه تو خواب و خیال من باشی
دلم میخواد که بعد از این فقط تو مال من باشی
فقط تو مال من باشی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,500
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,700
  • بازدید ماه : 2,700
  • بازدید سال : 72,750
  • بازدید کلی : 531,873
  • کدهای اختصاصی