loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 63 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

 

میون این همه تردید

میون این همه تکرار

فقط اسم تو جذابه

دارم عاشق میشم انگار

دارم عاشق میشم انگار

دارم رو ابرا راه میرم

توی آغوش تو هر شب به مهمونیه ماه میرم

تویی جونم تویی عشقم

بیا با آسمونم باش

بی تردید میخوابه

عزیزه مهربونم باش

تو خواب هر شبم هستی

تو بیداری با من باش

بی تردید میخوابه

همش تکراری با من باش

***

حواسم جمع چشماته

چشات دنیای چشمامه

چقد اسم تو جذابه

اسم تو همیشه رو لی هامه

همیشه تو دلم جاته

همیشه با تو میمونم

یه حرفی رو لبام مونده

صدام کن تا بگم جونم

تویی جونم تویی عشقم

بیا با آسمونم باش

بی تردید میخوابه

عزیزه مهربونم باش

تو خواب هر شبم هستی

تو بیداری با من باش

بی تردید میخوابه

همش تکراری با من باش

***

میون این همه تردید

میون این همه تکرار

فقط اسم تو جذابه

دارم عاشق میشم انگار

دارم عاشق میشم انگار

دارم رو ابرا راه میرم

توی آغوش تو هر شب به مهمونیه ماه میرم

تویی جونم تویی عشقم

بیا با آسمونم باش

بی تردید میخوابه

عزیزه مهربونم باش

تو خواب هر شبم هستی

تو بیداری با من باش

بی تردید میخوابه

همش تکراری با من باش

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,771
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,971
  • بازدید ماه : 2,971
  • بازدید سال : 73,021
  • بازدید کلی : 532,144
  • کدهای اختصاصی