loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 46 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.ganja2music313.com/Image/Post/3.2015/Mohammad%20Makouei%20-%20Atre%20To.jpg

 

هوام از عطر تو پُر شد صدام از ذوق تو خوشرنگ
چه دنیایی رو میبخشی به این دیوونه ی دلتنگ
دلم قرصه به احساست نگاهم محو چشماته
سرم گرمه به رویاهات حواسم پرت دنیاته

 

من خوشم از عطر تو حس تو
من فقط از هوای عشقت پُرم
من سر این عشق قسم میخورم
من خوشم از عطر تو حس تو
من فقط از هوای عشقت پُرم
من سر این عشق قسم میخورم

***

تو و مهتاب و من یعنی هزارتا تابلوی روشن
منو بارون و تو یعنی همه اوج و بغل کردن
منو تو یعنی آرامش تمامه شهرو پُر کرده
یعنی تنهایی بعد از این به خونه برنمیگرده
به خونه برنمیگرده

من خوشم از عطر تو حس تو
من فقط از هوای عشقت پُرم
من سر این عشق قسم میخورم
من خوشم از عطر تو حس تو
من فقط از هوای عشقت پُرم
من سر این عشق قسم میخورم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,623
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,823
  • بازدید ماه : 2,823
  • بازدید سال : 72,873
  • بازدید کلی : 531,996
  • کدهای اختصاصی