loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دارم میبوسم عکساتو جلو اشکام میگیرم
اگه باور کنم رفتی یقین دارم که میمیرم
هنوزم وقتی اسمت رو میارم روی این لب هام
به حدی غرق تو میشم فراموش میکنم تنهام
دارم میبوسم عکساتو جلو اشکام میگیرم
اگه باور کنم رفتی یقین دارم که میمیرم
پرم از حس تنهایی از این فاصله بیزارم
نمیتونی بفهمی من چقدر دستات کم دارم

***

دارم میبوسم عکساتو شاید پر شه جای خالیت
شاید یه کم اروم شم شاید یادم بره دوری
باید باور کنم رفتی باید باور کنم تنهام
ولی انگار تو این روزا تو رو من بیشتر میخوام
دارم میبوسم عکسات جلو اشکام میگیرم
اگه باور کنم رفتی یقین دارم که میمیرم
هنوزم وقتی اسمت رو میارم روی این لب هام
به حدی غرق تو میشم فراموش میکنم تنهام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,620
  • بازدید ماه : 1,620
  • بازدید سال : 71,670
  • بازدید کلی : 530,793
  • کدهای اختصاصی