loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 58 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

 

به من آرامشی می ده چشای مثل مهتابت
چجور دلتنگی هامو من به تو باید کنم ثابت
به تو وابسته تر میشم تو رو هر روز که میبینم
من از این بی تو بودن ها همیشه سخت غمگینم
می خوام توی دلم جاشی که تنها مال من باشی
که هر شب وقت دلتنگی توی آغوش من جا شی
نمی خوام هرگز این چشمام بجز تو رو کسی وا شه
حریم امن آغوشت بزار سهم خودم باشه
یوقت تنها نری جایی که من دلواپست میشم
نمی خوام بی تو دنیا رو اگه رفتی تو از پیشم
نمی خوام بی تو دنیا رو

جدایی از تو ممکن نیست تا وقتی که نمیرم من
نفس توی صدات گیره بخون تا جون بگیرم من
تو اونقدر خواستنی هستی نمی شه تو رو وصفت کرد
توی زندون آغوشم تو رو باید که حبست کرد
یوقت تنها نری جایی که من دلواپست میشم
نمی خوام بی تو دنیا رو اگه رفتی تو از پیشم
نمی خوام بی تو دنیا رو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 636
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,836
  • بازدید ماه : 1,836
  • بازدید سال : 71,886
  • بازدید کلی : 531,009
  • کدهای اختصاصی