loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 44 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Kia-Cheghadr-Khoobe.jpg

 

ریشه کردی تویه جونم وقتی عاشقه تو بودم
زدی عشقتو جوونه تویه اعماقه وجودم
تو شدی همه کس من تویه بی کسیه قلبم
من چه خوش شانسم عزیزم که با تو میگذره وقتم
اینکه دستات تو دستامه نگاه تو چشمامه چقد خوبه چقد خوبه
اینکه با منی هر لحظه به کل دنیا می ارزه چقد خوبه چقد خوبه
اینکه دستات تو دستامه نگاه تو چشمامه
چقد خوبه چقد خوبه
اینکه با منی هر لحظه به کل دنیا می ارزه
چقد خوبه چقد خوبه
***
در کنار تو عزیزم حس خیلی خوبی دارم
وقتی تو پیشم نباشی من همیشه بی قرارم
با تو آروممو خوبم با تو من همیشه شادم
خیلی خوشحالم از اینکه به تو عشقو هدیه دادم
اینکه دستات تو دستامه نگاه تو چشمامه چقد خوبه چقد خوبه
اینکه با منی هر لحظه به کل دنیا می ارزه چقد خوبه چقد خوبه
اینکه دستات تو دستامه نگاه تو چشمامه
چقد خوبه چقد خوبه
اینکه با منی هر لحظه به کل دنیا می ارزه
چقد خوبه چقد خوبه
اینکه دستات تو دستامه نگاه تو چشمامه چقد خوبه چقد خوبه
اینکه با منی هر لحظه به کل دنیا می ارزه چقد خوبه چقد خوبه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,867
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,067
  • بازدید ماه : 3,067
  • بازدید سال : 73,117
  • بازدید کلی : 532,240
  • کدهای اختصاصی