loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 128 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (2)

سامان جلیلی متولد 3 مرداد 1370

متولد کرج ولی اصالتا شمالی هستم مازندران بابل

از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم و از 16 سالگی گیتار زدن را شروع کردم و

با تشویقی که از سمت خانواده و دوستان داشتم تصمیم گرفتم این کار رو به صورت جدی و حرفه ای دنبال کنم.

دانشجوی انصرافی رشته ی معماری دانشگاه ازاد واحد ایت ا... آملی بودم.

در حال حاضر خانواده ام در جزیره کیش زندگی میکنند و خودم در حال گذراندن خدمت

سربازی هستم

اولین کاری که از من پخش شد دموی تلافی بود که انشاا... حتما در وقت مناسب کاملش

میکنم .

تمام کارهایی که از من شنیدید ملودی و شعر بیشترشون از خودم بوده و 3 تا کار پسر خاله

عزیزم زحمت شعرش رو کشیده.

تنظیم عالی مهدی احمدوند هم بی دلیل برای بهتر شدن اهنگها نبود. واقعا مهدی شخصیت

بالایی داره.

و در اینده نزدیک کارهای تک اهنگم را در استدیو شخصیم تنظیم میکنم.

در پایان از تمام کسانی که من را حمایت کردند و باعث ایجاد انگیزه در من شدند صمیمانه

تشکر میکنم.

 

به امید روزهای بهتر موفق باشید

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/12/07 و 9:23 دقیقه ارسال شده است

سلام وب سایت جالبی داری خواستی سری به من بزن ؟؟ به امید دیدار
دوست کوچولو
پاسخ : شکلک)
من دوست کوچولو شما نیستم
شکلک)

این نظر توسط پاپ کده در تاریخ 1393/10/21 و 8:24 دقیقه ارسال شده است

شما هم از سایت یا وبلاگتون درآمد داشته باشین:


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 945
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,145
  • بازدید ماه : 2,145
  • بازدید سال : 72,195
  • بازدید کلی : 531,318
  • کدهای اختصاصی