loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 148 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (1)

 

بیوگرافی علیرضـا طلیسچی از زبان خودش :
علیرضا طلیسچی هستم ، متولد ۷ مهرماه ۱۳۶۴ تهران  تحصیلات : کاردانی عمران / کارشناسی موسیقی / گرایشه ساز جهانی / ساز تخصصی : پیانو
بهمن ۱۳۸۴ به صورت حرفه ای وارد دنیای موسیقی شدم ، اون سالها با همکاری دوستم حمیدرضا یه گروه ۲ نفری به نام ( حمیدرضا،علیرضا ) راه اندازی کردیم.
حاصلش ۲ آلبوم به نام ( نارفیق ۱ و ۲ ) بود و به یاری خدا موفق شدم مخاطبم رو جذب کنم ! سال ۸۶ از این گروه جدا شدم و مشغول جمع آوری آلبومی شدم که بعدها ( حلقه ) نام گرفت،
در دو سال این آلبوم و جمع کردم و واسه اخذ مجوز اقدام کردم که با کم لطفی مرکز موسیقی ارشاد روبه رو شد
سال ۸۹ تصمیم گرفتم ۲تا از بهترین کارهای آلبوم و ویدیو کنم ( حلقه ) و ( قرار نبود ) که شکر خدا با استقبال مردم روبه رو شد …
در آخر : ما هرچی داریم از همین مردم داریم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیرحسین جاجرمی در تاریخ 1393/09/08 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

بیوگرافی بیشتر بذار
پاسخ : لطفا بگین بیوگرافی کدوم خواننده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,225
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,425
  • بازدید ماه : 2,425
  • بازدید سال : 72,475
  • بازدید کلی : 531,598
  • کدهای اختصاصی