loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

چی بپوشم که تو رو خیره کنه

همه رو پیش نگات تیره کنه

چجوری پیش تو آفتابی بشم

که یه پرده روی دنیا بکشم

 با چه عطری تو رو از هوش ببرم

چه جوری ناز نگاتو بخرم

با چه لحنی اسمتُ صدا کنم

خودمُ توی دل تو جا کنم

تو همه ی دا رو ندار منی

که تموم هستیمُ پات میزارم

 هر چی بخوای برای تو همون میشم

فقط می خوام باور کنی دوست دارم

تو رو دوست دارم بهت قول میدم کم نیارم

تو رو دوست دارم بهت قول میدم کم نیارم

تو رو دوست دارم بهت قول میدم کم نیارم

تو رو دوست دارم بهت قول میدم کم نیارم

با چه احساسی کنار تو بمونم

قدر مهربونی هاتُ بدونم

 چه جوری یه وقتایی که پیشمی

نذارم حس کنی درگیر غمی

بگو من چیکار کنم برای تو

چیُ قربونی کنم به پای تو

 که بشم یه عاشق بی ادعا

همونی که خواسته بودی از خدا

تو همه دار و ندار منی

که تموم هستیمُ پات میزارم

 هر چی بخوای برای تو همون میشم

فقط می خوام باور کنی دوست دارم

تو رو دوست دارم بهت قول میدم کم نیارم

تو رو دوست دارم بهت قول میدم کم نیارم

تو رو دوست دارم

تو رو دوست دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,088
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,288
  • بازدید ماه : 2,288
  • بازدید سال : 72,338
  • بازدید کلی : 531,461
  • کدهای اختصاصی