loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 71 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://ninemusic.ir/wp-content/uploads/2014/12/Amin-Marashi-Oonam-Bezoodi.jpg

 

دوست دارم صُبا که بیدار میشم از خواب،

تورو پیشم ببینم،عاشق و بی تاب،

دوست دارم سقف من و تو یکی باشه،

قلبمون فقط توی زندگی باشه.

خوب من،خوبه همیشه و هنوزم،

دوست دارم تو چشمای تو چشم بدوزم،

دوست دارم هر چی میخوای،همون شه واسه ات

دنیا بی اندازه مهربون شه واسه ات.

دلخوشی داره میاد،روزای خوب،دلِ شاد

اونم به زودی.

روزای بهتر از این حالا وایسا و ببین

اونم به زودی…

همه چی همون میشه که تو می خواستی،

واسه من خیلی عزیزی راستی راستی،

خونه ام از تو بی قراره عطر و بوته

همه دنیام فدای تار موته،

دلخوشی داره میاد،روزای خوب،دلِ شاد

اونم به زودی

روزای بهتر از این حالا وایسا و ببین

اونم به زودی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 346
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,546
  • بازدید ماه : 1,546
  • بازدید سال : 71,596
  • بازدید کلی : 530,719
  • کدهای اختصاصی