loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 91 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Shahab-Tiam-Bigharaar.jpg

 

اگه عاشقم باشی اگه پا پس نکشی , با تو دنیامو میسازم
دستامون تو دست هم تو میشی ماله خودم , من به داشتنت مینازم
تو همونی که هنوز نگرانم که یه روز , شبه من بی تو سحر شه
تو که عشقی نفسی کاش به دادم برسی , تا که این فاصله سر شه
بیقراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اوله کاره دلم
تو که میشناسی منه احساسی نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم
بیقراره دلم آروم نداره دلم نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم
***
میشینم با دله تنگ تو خیالم گوش به زنگ
تو سراغمو بگیری
با همین یه دلخوشی داری بیرون میکشی
منو از این گوشه گیری
بگو وقت داری برام بگو دوست داری بیام تا تموم لحظه هام باشی کنارم
دیگه بسه انتظار دلمو تنها نذار تو نباشی دیگه زندگی ندارم
بیقراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اوله کاره دلم
تو که میشناسی منه احساسی نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم
بیقراره دلم آروم نداره دلم نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم
میشینم با دله تنگ تو خیالم گوش به زنگ تو سراغمو بگیری
با همین یه دلخوشی داری بیرون میکشی منو از این گوشه گیری
بیقراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اوله کاره دلم
تو که میشناسی منه احساسی نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم
بیقراره دلم آروم نداره دلم نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,446
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,646
  • بازدید ماه : 2,646
  • بازدید سال : 72,696
  • بازدید کلی : 531,819
  • کدهای اختصاصی