loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 459 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mohammad-Lotfi-Zire-Baroon-Ft-Sina-Rafiee.jpg

 

آروم تنها و داغون من زیر بارون پرسه میزنم
نم نم آرومو کم کم قید نگاتو دارم میزنم
وقتی دلتنگم میشی میفهمی دنیات مثله سرابه
دیره دلت بگیره برایه اونی که مثله خوابه
تنها زیر این آسمون مثله روزایه قبلمون
جایه تو میگم دوست دارم دوست دارم
این خیابونم مثله من عادت داره بهش بگم
به دله هیشکی دل نبند دل نبند
***
سخته انتظار وقتی که باشی بیقرار
وقتی به آسمون بگی آروم ببار
این پیاده رو خیسه از اشکو گریه هام
وقتیکه زیر لب بگم تورو میخوام
تنها زیر این آسمون مثله روزایه قبلمون
جایه تو میگم دوست دارم دوست دارم
این خیابونم مثله من عادت داره بهش بگم
به دله هیشکی دل نبند دل نبند
آروم تنها و داغون من زیر بارون پرسه میزنم نم نم آرومو کم کم قید نگاتو دارم میزنم
وقتی دلتنگم میشی میفهمی دنیات مثله سرابه دیره دلت بگیره برایه اونی که مثله خوابه
تنها زیر این آسمون مثله روزایه قبلمون جایه تو میگم دوست دارم دوست دارم
این خیابونم مثله من عادت داره بهش بگم به دله هیشکی دل نبند دل نبند

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,562
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,762
  • بازدید ماه : 2,762
  • بازدید سال : 72,812
  • بازدید کلی : 531,935
  • کدهای اختصاصی