loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 60 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Vahid-Pooyan-RafigheNime-Rah.jpg

 

یکی پیدا شدو یک روز به حسش اعتماد کردم داره میره ولی دارم پی اون لحظه میگردم
مثه کوه پشت من بودی چطور این کوه برداشتی کسی رو زنده کردیو دم رفتن خودت کشتی
یه عمر پابند تو بودم ولی پاتو نمیبندم اگه باید بری باشه برو راتو نمیبندم
دلیل درد تو نیستم ولی دلیل دردم باش رفیقه آخرم بودی رفیق نیمه راهم باش
***
ببین حتی دم رفتن از عشق دست بر نمیدارم چشاتو داری مبندی نبینی دوست دارم
نبینی میشه عاشق موند نبینی عاشقی کم نیست
نبینی عقل دستم بود ولی احساس دستم نیست
یه عمر پابند تو بودم ولی پاتو نمیبندم
اگه باید بری باشه برو راتو نمیبندم
دلیل درد تو نیستم ولی دلیل دردم باش
رفیقه آخرم بودی رفیق نیمه راهم باش

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 659
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,859
  • بازدید ماه : 1,859
  • بازدید سال : 71,909
  • بازدید کلی : 531,032
  • کدهای اختصاصی