loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 128 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Behzad-Ahmadvand-Ye-Ashegh.jpg

 

تو میگی گریه نکن مرد که گریون نمیشه از غمه رابطه ها ساده پریشون نمیشه
میگی افسرده نشو اونکه زیاده دلبره دیرو زود یکی میاد بازم ازت دل میبره
تو میگی دنیا دو روزه غمه دنیارو نخور غصه ی عشقایه بی حاصلو بی جارو نخور
میگی برگایه جوونیتو نده به دسته باد اینروزا پیدا نمیشه گل سرخه اعتماد
ولی تو بی خبری که یار من چه یاری بود تویه بیداده خزون شکوفه ی بهاری بود
وقتی زیبا میشدو تو بام شب خونه میکرد برق و افسونه چشاش مهتابو دیوونه میکرد
چه کنم دست خودم نیست چه کنم دل من حریفه غم نیست چه کنم
چه کنم دست خودم نیست چه کنم
دل من حریف غم نیست چه کنم
***
تو میگی دنیا دو روزه غمه دنیارو نخور
غصه ی عشقایه بی حاصلو بی جارو نخور
میگی برگایه جوونیتو نده به دسته باد
اینروزا پیدا نمیشه گل سرخه اعتماد
ولی تو بی خبری که یار من چه یاری بود
تویه بیداده خزون شکوفه ی بهاری بود
وقتی زیبا میشدو تو بام شب خونه میکرد
برق و افسونه چشاش مهتابو دیوونه میکرد
چه کنم دست خودم نیست چه کنم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,046
  • بازدید ماه : 5,600
  • بازدید سال : 75,650
  • بازدید کلی : 534,773
  • کدهای اختصاصی