loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 277 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

 

هوام و داری و هوات پر از عشقه

تو میخندی و خندهات پر از عشقه

با اون صدای گرم و عاشق و جذاب

 چقد دلم میخواد بیدار بشم از خواب

من از این که تو هستی خیلی خوشحالم

تو تنها دلخوشیمی به تو میبلم

تو رو مینجوری تا آخرش میخوام

تو رو رویام بودم حالا پیشمه رویام

منو بفهم منو ببین کنار لحظه هام بشین

با تو میام تو رو میخوام دوست دارم فقط همین

کنار تو بهونه ای برای غم ندارم

 با عشق تو میمونم و من هیچی کم ندارم و

 با عشق تو میمونم و من هیچی کم ندارم و

***

هوام و داری و هوات پر از عشقه

تو میخندی و خندهات پر از عشقه

با اون صدای گرم و عاشق و جذاب

 چقد دلم میخواد بیدار بشم از خواب

من از این که تو هستی خیلی خوشحالم

تو تنها دلخوشیمی به تو میبلم

تو رو مینجوری تا آخرش میخوام

تو رو رویام بودم حالا پیشمه رویام

منو بفهم منو ببین کنار لحظه هام بشین

با تو میام تو رو میخوام دوست دارم فقط همین

کنار تو بهونه ای برای غم ندارم

 با عشق تو میمونم و من هیچی کم ندارم و

 با عشق تو میمونم و من هیچی کم ندارم و

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,947
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,147
  • بازدید ماه : 3,147
  • بازدید سال : 73,197
  • بازدید کلی : 532,320
  • کدهای اختصاصی