loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (1)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Amirhossein-Moeini-Jaye-Khalit.jpg

 

تو رفتی عشق من اما هنوز عکست رو دیواره
هنوزم بی تو سر کردن واسه من سختو دشواره
با هر تیک تیکه این ساعت روزامو بی تو شب کردم
میدونم رفتی اما باز به دنبال تو میگردم
بیا قلبم پر از درده بی تو دنیایه من سرده
جای خالیت منو میکشه آخر
تو که توو قلب من جاته هوایه من نفسهاته
فکر تو لحظه ای نمیره از سر , نمیره از سر
***
ببین چه حالی دارم من که تو , تو قلب من موندی
هر جا رفتم توام بودی همه چی بود تو کم بودی
دل من پر شده از غم تو این شبا که دلتنگم
به باد گفتم بیاره باز عطرو بویه تورو عشقم
بیا قلبم پر از درده بی تو دنیایه من سرده
جای خالیت منو میکشه آخر
تو که تو قلب من جاته هوایه من نفسهاته
فکر تو لحظه ای نمیره از سر
بیا قلبم پر از درده بی تو دنیایه من سرده , جای خالیت منو میکشه آخر
تو که توو قلب من جاته هوایه من نفسهاته , فکر تو لحظه ای نمیره از سر , نمیره از سر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/12/05 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید

بنر شمادرج شد...

اینم بنر ما :
http://dl.dadebaran.ir/db120.gif
فقط نباید خودتون تایپش کنید و یا حروفش رو تغییر بدین چون رو هاست (دایرکت ادمین هستش ) خیلی حساسه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,152
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,352
  • بازدید ماه : 2,352
  • بازدید سال : 72,402
  • بازدید کلی : 531,525
  • کدهای اختصاصی