loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 63 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Rasoul-Bahrami-Havaye-Bandar.jpg

 

کشتیه بادبون حریره چشمات تو دست موجایه سیاهه دریاست
یه بندرم که اسکلش شکسته یه عمره که منتظرت شکسته
هر غروب طوفانی میشه دریا تو دلم ول وله میشه برپا
اگه نیای تو لک میره دل من به زنجیر دلت گیره دل من
کشتیه تو نقره دکل طلاکوب ولی مثله یه جاشویه پیره دل من
اسکله خالی بندرم تنها باز میمونه
مرغ دریایی از غم دوریت باز میخونه
***
شرجیه داغو دلتنگه غروبو یه ماهیگیر که تورشم خالیه
به عشق تو که سمت ساحل میای هوایه بندر اینروزا عالیه
اما تا طوفانی میشه دریا تو دلم ول وله میشه برپا
اگه نیای تو لک میره دل من به زنجیر دلت گیره دل من
کشتیه تو نقره دکل طلاکوب ولی مثله یه جاشویه پیره دل من
اسکله خالی بندرم تنها باز میمونه
مرغ دریایی از غم دوریت باز میخونه
اسکله خالی بندرم تنها باز میمونه
مرغ دریایی از غم دوریت باز میخونه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 774
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,974
  • بازدید ماه : 1,974
  • بازدید سال : 72,024
  • بازدید کلی : 531,147
  • کدهای اختصاصی