loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Yaser-Davoudian-Range-Saal.jpg

 

از اینکه پیشم اینجایی ممنونم از تو ممنونم
هرجا باشم به وابستم هرچی دارم از تو میدونم
نه از عشقم به تو کم میشه نه کمتر میشه احساسم
تورو تا حدی دوست دارم که رویه عکستم حساسم
رنگی که میپوشی رنگه سالم میشه قصه ی ما دوتا حرف عالم میشه
خیلی حالم خوبه با تو بهتر میشه بعد از این هر لحظم پیش تو سر میشه
رنگی که میپوشی رنگه سالم میشه قصه ی ما دوتا حرف عالم میشه
خیلی حالم خوبه با تو بهتر میشه بعد از این هر لحظم پیش تو سر میشه
***
تا اون لحظه که تو بیداری چشمامو رو هم نمیذارم
هرجا باشی دل من اونجاست هر لحظه عشق تورو دارم
احساسی که توی چشماته اینجا تویه دل من جا شه
بعد از این همه چی باید اونجوری که تو میگی باشه
رنگی که میپوشی رنگه سالم میشه قصه ی ما دوتا حرف عالم میشه
خیلی حالم خوبه با تو بهتر میشه بعد از این هر لحظم پیش تو سر میشه
رنگی که میپوشی رنگه سالم میشه قصه ی ما دوتا حرف عالم میشه
خیلی حالم خوبه با تو بهتر میشه بعد از این هر لحظم پیش تو سر میشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,992
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,192
  • بازدید ماه : 3,192
  • بازدید سال : 73,242
  • بازدید کلی : 532,365
  • کدهای اختصاصی