loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 114 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://img.musicma.ir/2015/03/Kourosh.jpg

 

نمیتونی بگی دوستم نداری
واسه این حرفا دیگه خیلی دیره
یه جوری دلم تو دستات گیره
که اگه بری دلم میمیره

 

نمیتونی بگی تنهام میزاری
خودتم اخه دلت پیشه منه
اینم از رو بهانه گیریاته که
به زبون میاری وقت رفتنه
وقت رفتنه

تو جایی نمیری من جایی نمیرم
تو واسم میمیری من واست میمیرم
من تو لحظه هاتم تو تو لحظه هامی
هر لحظه باهاتم هر لحظه باهامی

تو جایی نمیری من جایی نمیرم
تو واسم میمیری من واست میمیرم
من تو لحظه هاتم تو تو لحظه هامی
هر لحظه باهاتم هر لحظه باهامی

***

من که بی چون و چرا عاشقتم
واسه چی میترسی از تو بگذرم
میخوای اینجوری هوای دیگه ای
به سرم نزنه از تو رد نشم

من که بی چون و چرا عاشقتم
واسه چی میترسی از تو بگذرم
بمیرم اگه بخوام این عشقو
پیش هرکسی بجز تو ببرم

تو جایی نمیری من جایی نمیرم
تو واسم میمیری من واست میمیرم
من تو لحظه هاتم تو تو لحظه هامی
هر لحظه باهاتم هر لحظه باهامی

تو جایی نمیری من جایی نمیرم
تو واسم میمیری من واست میمیرم
من تو لحظه هاتم تو تو لحظه هامی
هر لحظه باهاتم هر لحظه باهامی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 598
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,798
  • بازدید ماه : 1,798
  • بازدید سال : 71,848
  • بازدید کلی : 530,971
  • کدهای اختصاصی