loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
emranrap بازدید : 123 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

عیده و عیده امسال جدا شدی عزیزم تبریک میگمو اشکی نموند به پات بریزم
هر ثانیش عذابه بعده تو امساله من انگار نشد یه راهی بیفته تو راهه من
بارونی شده چشایه من با اونی دوست داره به جایه من
خوشحالی سر رو شونه هاش بذار آرومی , حتی به رویه من نیار
بارونی شده چشایه من
با اونی دوست داره به جایه من
خوشحالی سر رو شونه هاش بذار
آرومی , حتی به رویه من نیار

یادم نمیره اصلا دل به دله تو بستم حرفایی که قشنگ بود چطور رد شدی از من
سو تفاهمی شد بینه منو تو انگار میشد حل شه ولی تو اصلا نخواستی اینبار
بارونی شده چشایه من با اونی دوست داره به جایه من
خوشحالی سر رو شونه هاش بذار آرومی , حتی به رویه من نیار
بارونی شده چشایه من
با اونی دوست داره به جایه من
خوشحالی سر رو شونه هاش بذار
آرومی , حتی به رویه من نیار

**

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 577
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,777
  • بازدید ماه : 1,777
  • بازدید سال : 71,827
  • بازدید کلی : 530,950
  • کدهای اختصاصی