loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 95 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://dl.far3music.ir/Music/1394/02/01/Mohammad%20Azadpour%20-%2020.jpg

 

جوری دوست دارم تورو که هیچکسی
نمیشه مثل من عاشقت بشه
تورو به تموم دنیا نمیدم
واسه من هیشکی مثه تو نمیشه
من تورو دوست دارم بخاطره
اونهمه عشقی که تو دلت داری
تورو به تموم دنیا نمیدم
آخه تو یه دنیا همتا نداری

 

تورو واسه دل عاشقم میخوام
من تورو واسه خوده خودم میخوام
تورو واسه دل دیوونم میخوام
من تورو واسه خودم میخوام
تورو واسه دل عاشقم میخوام
من تورو واسه خوده خودم میخوام
تورو واسه دل دیوونم میخوام
من تورو واسه خودم میخوام

 ***

تورو واسه خوبیات دوست دارم
آخه مهربونتر از تو دیگه نیست
تو واسه من مثه یه فرشته ای
توی خوبی نمره ی تو میشه بیست
من تورو واسه خوده خودت میخوام
نه واسه پر زدن بهونه هام
من تورو یه آسمون دوست دارم
تو شدی معنی عاشقونه هام
تو شدی معنی عاشقونه هام

تورو واسه دل عاشقم میخوام
من تورو واسه خوده خودم میخوام
تورو واسه دل دیوونم میخوام
من تورو واسه خودم میخوام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,134
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,334
  • بازدید ماه : 3,334
  • بازدید سال : 73,384
  • بازدید کلی : 532,507
  • کدهای اختصاصی