loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 143 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/06/Saman-Jalili-Ft_-Hamed-Baradaran-Toro-Doost-Daram.jpg

 

رفت ، تموم یادگاریاش و برد

من و به خاطراتمون سپرد قلب من ضربه خورد

نپرس که بعد تو چی اومده سرم

به هر بهونه کادو می خرم رفتنت نه نمیشه باورم

تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورم و بازم دوست دارم

هرجا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس می کنم عطرتو روی لباسم دوست دارم

تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورم و بازم دوست دارم

هرجا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس می کنم عطرت و روی لباسم دوست دارم

***

من و از اشکام بشناسم که بفهمی روت حساسم طاقتم کمه

مگه بی عشقت می تونم تو رو باید برگردونم طاقتم کمه دیگه بسمه

تو رفتی و بخاطرت به هرچی پشت پا زدم

می خواستم از دلم بری ولی دوباره جا زدم

چشام و بستم و فقط تو رو صدا زدم

تو رفتی و بخاطرت به هرچی پشت پا زدم

می خواستم از پیشم بری ولی دوباره جا زدم

چشام و بستم و فقط تو رو صدا زدم

تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورم و بازم دوست دارم

هرجا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس می کنم عطرت و روی لباسم دوست دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,132
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,332
  • بازدید ماه : 3,332
  • بازدید سال : 73,382
  • بازدید کلی : 532,505
  • کدهای اختصاصی