loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 100 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

 

نیتم اینه آغوش گرمت جای من شه

نیتم اینه همه آرزوهات مال من شه

نیتم اینه رو تم اسم تو حک شه

همه میدونن تو گلی تو دلبری همتا نداری

نجابتت شهره شهر بخدا حرف نداری

توی چشمات یه غمی داره عزیزم

واسه عشقت با همه دنیا ستیزم

اینه حالم منی که بی تو مریضم

همه میدونن تو گلی تو دلبری همتا نداری

نجابتت شهره شهر بخدا حرف نداری

نیتم اینه آغوش گرمت جای من شه

نیتم اینه همه آرزوهات مال من شه

نیتم اینه همه غم هات مال من شه

توی چشمات یه غمی داره عزیزم

واسه عشقت با همه دنیا ستیزم

اینه حالم منی که بی تو مریضم

همه میدونن تو گلی تو دلبری همتا نداری

نجابتت شهره شهر بخدا حرف نداری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 981
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,181
  • بازدید ماه : 2,181
  • بازدید سال : 72,231
  • بازدید کلی : 531,354
  • کدهای اختصاصی