loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 91 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

 

سلام روزای پاییزی
سلام ابرای گریونم
سلام برگای پژمرده
چقدر دلتنگتون بودم
سلام رویای هر روزم
نفس حبسه تویه سینه
ببین بی تو چه دلگیرم
چقدر سنگینه این سینه..

 

نگاه کن به نگاه من
ببین دنیای من مرده
تو اون سوسوی فانوسی
که امید دلم بوده

ببار بارون تنهایی
که قلبم اونو گم کرده
بریز اشکاتو تو چشمام
ببار تا وقتی برگرده

***

مثه بارون رو دریا
مثه کابوس تو رویا
فراموشی خوده درده
تویه غوغای این دنیا
مثه لبخندی که مُرد و
جدا شد از لب خندون
مثه ماهی آزادی
که میمردش توی زندون

نگاه کن به نگاه من
ببین دنیای من مرده
تو اون سوسوی فانوسی
که امید دلم بوده
ببار بارون تنهایی
که قلبم اونو گم کرده
بریز اشکاتو تو چشمام
ببار تا وقتی برگرده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,247
  • بازدید ماه : 1,247
  • بازدید سال : 71,297
  • بازدید کلی : 530,420
  • کدهای اختصاصی