loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

 

ستاره جون یه امشبم تو جور مهتاب و بکش

دلم گرفته از همه چند شبه که ندیدمش

دیدم داری مثل خودم یه گوشه سوسو میزنی

گفتم بیام چیزی بگم شاید بگی مثل من نیست

تو راه آسمون من تو آخرین ستاره ای

برای عاشق شدنم تو فرصت دوباره ای

تنها تر از همیشه ام خسته از این همه سفر

منو از این شبای بی فانوس تا آغوشت ببر

***

ستاره جون بذار از این فاصله ها دل بکنم

یه عمره سنگ این شب و دارم به این سینه می زنم

اونی که عاشقش شدم منو به سایه ها فروخت

حتی یه لحظه چشماش و به گریه های من ندوخت

تو راه آسمون من تو آخرین ستاره ای

برای عاشق شدنم تو فرصت دوباره ای

تنها تر از همیشه ام خسته از این همه سفر

منو از این شبای بی فانوس تا آغوشت ببر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,833
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,033
  • بازدید ماه : 3,033
  • بازدید سال : 73,083
  • بازدید کلی : 532,206
  • کدهای اختصاصی