loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 44 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

 

نه من دست بلند کرده بودم توو رووش نه نازک تر از گل شنیده ازم
یه چند ماهیه از خودش دوره و یه چند ماهی میشه بریده ازم
نه کج رفته بودم بگه دودیه نه هیزم بتونم که پستی کنم
رفیقی ندارم بپرسین ازش که این خونه رو خرج مستی کنم
ببین من واسه سقف این زندگی
زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمینو زمانم بدوزی به هم
طلاقت نمیدم نمیدم بفهم
ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمینو زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم نمیدم بفهم
***

وکیلش یکم نادرست پیش شه

میخوان پای هم عشقمو پس بدم
کسی دیده که پای پرونده ای
وکیلو موکل به هم دست بدن
طلاقش نمیدم اگه روبروم
تو چشمام از عشقم شکایت کنه
یا دست وکیلش رو با حس عشق
بگیره تو دستش خیانت کنه
ببین من واسه سقف این زندگی
زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمینو زمانم بدوزی به هم
طلاقت نمیدم نمیدم بفهم
ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمینو زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم نمیدم بفهم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,254
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,454
  • بازدید ماه : 2,454
  • بازدید سال : 72,504
  • بازدید کلی : 531,627
  • کدهای اختصاصی