loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 118 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.youradio.ir/wp-content/uploads/Mohammad-Yavari-Negaranam-02.jpg

 

متن آهنگهای آلبوم نگرانم محمد یاوری:


پس چرا حرف نمیزنی میگن میخوای دل بکنی
دلم میخواد خودت بگی
میگن که مردم واسه تو بگو چیه احساس تو
دلم میخواد خودت بگی

دلم میخواد خودت بگی بگی که چی پیش اومده
که قلب تو به آسونی قید عشق من و زده
میخوام که از تو بشنوم دروغه یا حقیقته
میخوام بدونم واقعا آخر این رفاقته
دلم میخواد خودت بگی بگی که چی پیش اومده
که قلب تو به آسونی قید عشق من و زده
میخوام خودت بهم بگی تکلیف عشقمون چیه
انگار هوای بی کسی دیگه همین نزدیکیه

با اینکه قلب عاشقم تا دنیا دنیاس میگه تو
شایعه کردن نمیخوای منو ببینی دیگه تو
باور نمیکنم منو توی دلت خط بزنی
پیش همه غرورمو بخوای تو راحت بشکنی

دلم میخواد خودت بگی بگی که چی پیش اومده
که قلب تو به آسونی قید عشق من و زده
میخوام که از تو بشنوم دروغه یا حقیقته
میخوام بدونم واقعا آخر این رفاقته
دلم میخواد خودت بگی بگی که چی پیش اومده
که قلب تو به آسونی قید عشق من و زده
میخوام خودت بهم بگی تکلیف عشقمون چیه
انگار هوای بی کسی دیگه همین نزدیکیه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,039
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,239
  • بازدید ماه : 3,239
  • بازدید سال : 73,289
  • بازدید کلی : 532,412
  • کدهای اختصاصی