loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 73 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (7)

 

دلگیرم از دلبستن به تو پس میدم با گریه قلبتو
دل دیوونمو دیوونه تر نکن دوباره
عشقم تویه چشمام معلومه اینکه عوض شی آرزومه
نمیذارم غمت این همه بلا سرم بیاره
حالا من درد دلامو به کی بگم حس کنه حس منو
کی میدونه درد عاشق شدنو چی میکشن اونا که عاشقنو
تک و تنها تو این دنیا چیکار کنم چاره نداره دلم
نه راه دوباره نداره دلم شاید تو رو تنها بذاره دلم
به کی بگم عاشقتم , به کی بگم عاشقتم
***
از دست میرم تو نمی فهمی میخندی خیلی تو بی رحمی
قرارمون نبود که بری خیلی زود به خدا
گفتی هستی اما بازی بود دلت به مردنم راضی بود
دلت کیو میخواست عشقم بریزه باز بی صدا
حالا من درد دلامو به کی بگم حس کنه حس منو
کی میدونه درد عاشق شدنو چی میکشن اونا که عاشقنو
تک و تنها تو این دنیا چیکار کنم چاره نداره دلم
نه راه دوباره نداره دلم شاید تو رو تنها بذاره دلم
به کی بگم عاشقتم , به کی بگم عاشقتم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hamidreza در تاریخ 1393/10/11 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

ایمان چرا جواب نمیدی ؟؟؟؟؟!!

این نظر توسط Hamidreza در تاریخ 1393/10/11 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

چی شد؟؟
پست میذاری ؟!

این نظر توسط Hamidreza در تاریخ 1393/10/11 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

داداش باید به عکسا لینک بدی
از گوشه ها ام کوچیکشون باید کنی
فیلمرو ی بار دیگه نگاه کن
این کوچیک کردن خیلی مهمه ;-)

این نظر توسط Erfan در تاریخ 1393/10/11 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من ترانه سرا هستم من اولین مجموعه ترانه خودم رو منتشر کردم میخواستم اگه بشه این مجموعه رو تو سایتتون قرار بدبد لطفا
http://taranehsong.r98.ir/post/23
پاسخ : نمیشه کپی کرد
پاسخ : گذاشتم

این نظر توسط Hamidreza در تاریخ 1393/10/11 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

هر چی به جز قالب؛ چون بلد نیستم
الان به کامپیوتر دسترسی ندارم
میفرستم برات
ایمیلتم بده

این نظر توسط Hamidreza در تاریخ 1393/10/11 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

اگه اونجوری که میگم پست بذاری ، اره میسازم

این نظر توسط Hamidreza در تاریخ 1393/10/11 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

مشخصاتت یادم نیس
خودت یادته بهم بدی؟!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,276
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,476
  • بازدید ماه : 2,476
  • بازدید سال : 72,526
  • بازدید کلی : 531,649
  • کدهای اختصاصی