loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 41 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

 

نمیتونم دیگه بی عشق تو سر کنم نمیخوام بی تو رویامو پرپر کنم
همیشه میگی تو فقط مال منی میخوام از امروز حرفاتو باور کنم
داری کم کم میشی گرمیه دنیای من پیش من باشو دیگه از من دل نکن
حالا که گفتم میلرزه قلبم برات بمون پیش من حرفی از رفتن نزن
بمون پیش من حرفی از رفتن نزن
با چشمات با حرفات با گرمای دستات
من آروم میشم وقتی واسم میخندی
میدونم ای جونم عاشق تو میمونم
حالا که دیدی رو تو حساسم میخندی
با چشمات با حرفات با گرمای دستات من آروم میشم وقتی واسم میخندی
میدونم ای جونم عاشق تو میمونم حالا که دیدی رو تو حساسم میخندی
***
زندگی پیش تو واسه من آرامشه نمیخوام حسم بهت یه ذره کم بشه
هر کجا باشم وقتی نگام میکنی همین نگا منو سمت تو میکشه
واسه گفتن این حرفا خودم درگیرم این یه اعترافه که واست میمیرم
دلم میخواد که هرجا باشیو من باشم تمومه لحظه ها دست تورو بگیرم
تمومه لحظه ها دست تورو بگیرم
با چشمات با حرفات با گرمای دستات
من آروم میشم وقتی واسم میخندی
میدونم ای جونم عاشق تو میمونم
حالا که دیدی رو تو حساسم میخندی
با چشمات با حرفات با گرمای دستات من آروم میشم وقتی واسم میخندی
میدونم ای جونم عاشق تو میمونم حالا که دیدی رو تو حساسم میخندی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,558
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,758
  • بازدید ماه : 2,758
  • بازدید سال : 72,808
  • بازدید کلی : 531,931
  • کدهای اختصاصی