loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 77 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

 

توی این شهر دارم باز قدم میزنم

چجوری حالم رو بهتر کنم

تو هر کوچه و یادش کنار منه

میریم بلکه درد و کمتر کنم

من از تکرار روزای خوب

دیگه خیلی وقته که دلسرد شدم

یه روز میرم تا که یادم بره

تو این کوچه ها قدم میزدم

نمیخوام دیگه خام حرفاش بشم

همونی که اسمش تو ذهن منه

چشامو میبندم نبینم که اون

داره با غریبه قدم میزنه

***

همین حسی که این روزا تو دلم

میخواد راجب عشق سردم کنه

داره با زبون خودش میگه که

همین درد میتونه مردم کنه

همین درد میتونه مردم کنه

باید زخم دیروز و برهم کنم

تموم امیدم فقط اینه که

یکم درد عشقم رو کمتر کنم

نمیخوام دیگه خام حرفاش بشم

همونی که اسمش تو ذهن منه

چشامو میبندم نبینم که اون

داره با غریبه قدم میزنه

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,412
  • بازدید ماه : 1,412
  • بازدید سال : 71,462
  • بازدید کلی : 530,585
  • کدهای اختصاصی