loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 92 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

 

d7f59076fe51567

 

این حس زیبا رو

این همه رویا رو

عشق بی تکرار و مدیونتم

خورشید فردا رو

خوشبختی ما رو

 این حس زیبا رو مدیونتم

بهترینا رو واست آرزو میکنم

تو رو با یه دنیا عشق روبه رو میکنم

نه کسی رو غیر تو تو دلم ندارم

واسه تو جونمم میزارم

با تو زندگی من عاشقونس

میدونی دوست داشتن من بی بهونه س

با تو زندگی من عاشقونس

میدونی دوست داشتن من بی بهونه س

بی بهونه س

بی بهونه س

بی بهونه س

***

قلب من تو سینه واسه تو میخونه

نباشی آشوبه دنیای من

وقتی تو رو دارم با چشمای روشن

دیگه بی غروبه روزای من

بهترینا رو واست آرزو میکنم

تو رو با یه دنیا عشق روبه رو میکنم

نه کسی رو غیر تو تو دلم ندارم

واسه تو جونمم میزارم

با تو زندگی من عاشقونس

میدونی دوست داشتن من بی بهونه س

با تو زندگی من عاشقونس

میدونی دوست داشتن من بی بهونه س


بی بهونه س

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,953
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,153
  • بازدید ماه : 3,153
  • بازدید سال : 73,203
  • بازدید کلی : 532,326
  • کدهای اختصاصی