loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 143 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

 

کاش می فهمیدی چقدر دوست دارم
کاش می دونستی همه دردامو
کاش می دونستی چقدر دلواپسم
که تو تنها بذاری فردامو
یه سواله که داره می کشتم
یعنی تا آخر راه باهام میای
نکنه بعد یه مدت بگی نه
نکنه عشق منو دیگه نخوای
اینا تو فکر منه حرف تو نیست
تو که تقصیری نداری می دونم
شاید از دوس داشتنه زیادیه
که دارم هی خودمو می ترسونم
اینا فکرای منه حرفه تو نیست
تو که دوست نداری از من دور شی
همه ترسم از اینه که یه روز
تو نخوای بری ولی مجبور شی

***

کاش می فهمیدی چقدر دوست دارم
کاش می دونستی همه دردامو
کاش می دونستی چقدر دلواپسم
که تو تنها بذاری فردامو
یه سواله که داره می کشتم
یعنی تا آخر راه باهام میای
نکنه بعد یه مدت بگی نه
نکنه عشق منو دیگه نخوای
اینا تو فکر منه حرف تو نیست
تو که تقصیری نداری می دونم
شاید از.دوس داشتنه زیادیه
که دارم هی خودمو می ترسونم
اینا فکرای منه حرفه تو نیست
تو که دوست نداری از من دور شی
همه ترسم از اینه که یه روز
تو نخوای بری ولی مجبور شی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,761
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,961
  • بازدید ماه : 2,961
  • بازدید سال : 73,011
  • بازدید کلی : 532,134
  • کدهای اختصاصی