loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 174 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

 

همیشه آرزوم این بود که قلبت ماله من باشه
تو از راه اومدی تا عشق دوباره با تو معنا شه
حواسم پرت چیزی نیست فقط درگیر چشماتم
نمیدونی که با عشقت چه شیرین میشه اوقاتم
حالا که با منی حرفی نمیزنم
بارونه عشقتو هرگز نمیشکنم
میخندیو دلم گم میشه تو هوات
آرامشی عجیب میگیرم از صدات
حالا که با منی حرفی نمیزنم بارونه عشقتو هرگز نمیشکنم
میخندیو دلم گم میشه تو هوات آرامشی عجیب میگیرم از صدات
***
من از بغضای دلتنگی من از دلواپسی سردم
امیدم رفته بود از دست اگه پیدات نمیکردم
بمون با من که خوشبختی فقط پیش تو تضمینه
چشات جادوی زیبایی نگات دریای تسکنه
حالا که با منی حرفی نمیزنم بارونه عشقتو هرگز نمیشکنم
میخندیو دلم گم میشه تو هوات آرامشی عجیب میگیرم از صدات
حالا که با منی حرفی نمیزنم
بارونه عشقتو هرگز نمیشکنم
میخندیو دلم گم میشه تو هوات
آرامشی عجیب میگیرم از صدات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,742
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,942
  • بازدید ماه : 2,942
  • بازدید سال : 72,992
  • بازدید کلی : 532,115
  • کدهای اختصاصی