loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

 

عشق وطن تسکین دردامه
رویای خوب بچه گی هامه
وقتی می خندم تازه می فهمم
ایران دلیل دلخوشی هامه
وقتی که از خاک وطن دورم
وقتی که احساس بدی دارم
می فهمم اینجوری نمی تونم
از غربت و دلتنگی بیزارم
زیباترین میراث این دنیا
ایران من امیده فردامه
ایران همیشه خونه امنه
اسمش چراغی توی شبهامه
زیباترین میراث این دنیا
ایران من میراث فردامه
ایران همیشه خونه امنه
اسمش چراغی توی شبهامه

***

تو سختی هاش یاد تو میافته
اونکه یروزی بی صدا میره
لبخند تلخی روی لبهاشه
تو تنهایش هر لحظه میمره
هر کی میره طاقت نمیاره
چون خاک تو خون و تو رگ هاشه
عشق وطن همیشه می تونه
معنی زنده بودنش باشه
زیباترین.میراث این دنیا
ایران من امیده فردامه
ایران همیشه خونه امنه
اسمش چراغی توی شبهامه
زیباترین میراث این دنیا
ایران من میراث فردامه
ایران همیشه خونه امنه
اسمش چراغی توی شبهامه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 884
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,084
  • بازدید ماه : 2,084
  • بازدید سال : 72,134
  • بازدید کلی : 531,257
  • کدهای اختصاصی