loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 127 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

 

امضا کن زیر این اسما رو
بعد از اون دستاتو به دستای من بسپر
امضا کن پای حکم عشقو
تا بسازیم با هم از حالا فردا رو
امضا کن قلب من می کوبه
بعضی وقتا بی فکر امضا کردن خوبه
می دونم که چه بی تقدیرم
پای تو می مونم شیرینم میمیرم
این کاغذ منتظر دستاته
این احساس تاج احساساته
عزیزم هر لحظه مکس تو جرمه
شوخی نیست حرف حرفه یه عمره
امضا کن بعد از اونش با من
پرواز از تو آسمونش با من
لیلی شدنش با تو جنونش با من
اگه می ترسی از حجوم دردا
اگه بی رحمن سختی های فردا
تو منو داری بی خیال دنیا
امضا کن زیر این اسما رو
بعد از اون دستاتو به دستای من بسپر
امضا کن پای حکم عشقو
تا بسازیم با هم از حالا فردا رو
امضا کن قلب من می کوبه
بعضی وقتا بی فکر امضا کردن خوبه
می دونم که چه بی تقدیرم
پای تو می مونم شیرینم میمیرم

از امروز این خونه دنیامه
این دنیا اونی که می خوامه
آغوشم رو به عشق تو بازه
دنیا با دست تو می سازه
امضا کن بعد از اونش با من
پرواز از تو آسمونش با من
لیلی شدنش با تو جنونش با من

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 921
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,121
  • بازدید ماه : 2,121
  • بازدید سال : 72,171
  • بازدید کلی : 531,294
  • کدهای اختصاصی