loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 91 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام 2 سال

 

 

گفتم عاشقت میمونم رفتن و بهونه کردی 

قسمت دادم به جونم گفتی میری برمیگردی 

یه روزی اومدی گفتی میمونی با من همیشه

یه روزی گذاشتی رفتی یه دو سالی داره میشه

هنوز عکس یادگاریت روی میز گوشه ی طاقچه

بوی عطر اون تنت رو هنوز از یادم نرفته

میدونم که برمیگردی میمونی با من همیشه

اگه یک روز تو نیایی روزگار من چی میشه

هنوز عکس یادگاریت روی میز گوشه ی طاقچه

بوی عطر اون تنت رو هنوز از یادم نرفته

میدونم که برمیگردی میمونی با من همیشه

اگه یک روز تو نیایی روزگار من چی میشه

***

جای خالیت توی خونه تو رو یاد من میاره

میدونم که دوری تو من و از پا در میاره

تو که رفتی از کنارم دیدنه تو ارزومه

اگه برنگردی پیشم دلم از غصه میمیره

هنوز عکس یادگاریت روی میز گوشه ی طاقچه

بوی عطر اون تنت رو هنوز از یادم نرفته

میدونم که برمیگردی میمونی با من همیشه

اگه یک روز تو نیایی روزگار من چی میشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,280
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,480
  • بازدید ماه : 2,480
  • بازدید سال : 72,530
  • بازدید کلی : 531,653
  • کدهای اختصاصی