loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 98 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.behmelody.com/wp-content/uploads/Nafas-Gir.jpg

 

هوا اینجا نفسگیره
صدام از بغض میگیره
غم کی مثل من اینجا
به این اندازه دلگیره

 

هنوز حس میکنم گاهی
کنار من همینجایی
ولی تقدیر من میگه
که اینجا نیست
تنهایی

***

چه آسون آرزوهاتو تو دست غصه جا دادی
حقیقت اینه که دیگه تو با این خاک همزادی

دارم میرم بدون تو
بدون انتظار تو
فقط با خاطرات تو
فقط با یادگار تو
دارم میرم بدون تو
بدون انتظار تو
فقط با خاطرات تو
فقط با یادگار تو

***

چجوری روبرو شم با نگاه پُر سوالی که
تورو میخواد و کم داره تو اینروزا که تاریکه
چجور پنهون کنم رفتی چقدر این درد سنگینه
تظاهر کردنش سخته چقدر این غصه غمگینه

دارم میرم بدون تو
بدون انتظار تو
فقط با خاطرات تو
فقط با یادگار تو
دارم میرم بدون تو
بدون انتظار تو
فقط با خاطرات تو
فقط با یادگار تو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 651
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,851
  • بازدید ماه : 1,851
  • بازدید سال : 71,901
  • بازدید کلی : 531,024
  • کدهای اختصاصی