loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 46 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

از دست تو خستم راهی واسه ما نیست
تو این دل تنها هیچی به خدا نیست
فکر میکنی رفتم با یک کس دیگه
هر کی ام باشه تو این هوا مثل شما نیست
فکر می کنی هوس دارم
تو جداییمون دست دارم
میری و جای نفس دارم
تو منو دوست نداشتی
منو سرکار گذاشتی
جلو پاهات منو می کشتی رسما

***

عاشقتم هر کسی باشه
تو رو دوست داشته باشه
یروزی مثل من میشه
اونم دلش میگیره تنهایی میمیره میشکنه دلش مثل شیشه
آخر این قصه رو تو بنویس از قلبت که چطور دل کندی
چرا من تنهامو چرا من غمگینم تو داری می خندی
فکر می کنی هوس دارم
تو جداییمون دست دارم
میری و جای نفس دارم
تو منو دوست نداشتی
منو سرکار گذاشتی
جلو پاهات منو می کشتی رسما

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,443
  • بازدید ماه : 1,443
  • بازدید سال : 71,493
  • بازدید کلی : 530,616
  • کدهای اختصاصی