loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

 

به من بگو ترسو بگو که قلبت کو
تو از همین خاکی غبار غم هر سو
به من بگو ترسو بگو غرورت کو
چرا نمیجنگی به خون نشسته غروب
به من بگو ترسو که سقف این زندون
ستاره ها مو از شبام گرفت آسون
به من بگو ترسو که پیکرم متروک
که بال هر پرواز تو خاک غربت سوخت
به من بگو ترسو آره بگو من بگو ترسو
به من بگو ترسو
به من بگو ترسو
به من بگو ترسو

 

***

به من بگو ترسو که رخوت خاموش
برای این سرباز شده همه تن پوش
به من بگو ترسو که سقف این زندون
ستاره ها مو از شبام گرفت آسون
به من بگو ترسو که پیکرم متروک
که بال هر پرواز تو خاک غربت سوخت
به من بگو ترسو آره بگو من بگو ترسو
به من بگو ترسو
به من بگو ترسو
به من بگو ترسو
به من بگو ترسو
به من بگو ترسو
به من بگو ترسو
به من بگو ترسو
به من بگو ترسو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 4,692
  • بازدید سال : 57,309
  • بازدید کلی : 516,432
  • کدهای اختصاصی