loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Hamid-Akbari-Havas.jpg

 

من که بدون عشق تو یه جسم پوچ و خالیم
خوب می دونی خودت اینو اینجا بی تو چه حالیم
تموم کن این فاصله رو بشکن غرور سختتو
اشکم داره می سوزونه خاطراتت قشنگتو
من که تو آشوب دلم رنگی بجز سیاهی نیست
تو میگی عشقت هوسه تو دلت واسم جایی نیست
آینه ی احساسمو تو داری میگی هوسه
چه باکیه وقتی هنوز عشقت واسه من نفسه
من که تو آشوب دلم رنگی بجز سیاهی نیست
تو میگی عشقت هوسه تو دلت واسم جایی نیست
آینه ی احساسمو تو داری میگی هوسه
چه باکیه وقتی هنوز عشقت واسه من نفسه

***

وقتی که بغضم میگیره وقتی ندارم دستتو
من توی اغوش میگیرم دوباره قاب عکستو
کاشکی یکی باشه بگه دلیل بی مهری تو
چیه واسه من چی باید پر کنه جای خالیتو
من که تو آشوب دلم رنگی بجز سیاهی نیست
تو میگی عشقت هوسه تو دلت واسم جایی نیست
آینه ی احساسمو تو داری میگی هوسه
چه باکیه وقتی هنوز عشقت واسه من نفسه
من که تو آشوب دلم رنگی بجز سیاهی نیست
تو میگی عشقت هوسه تو دلت واسم جایی نیست
آینه ی احساسمو تو داری میگی هوسه
چه باکیه وقتی هنوز عشقت واسه من نفسه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 920
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,120
  • بازدید ماه : 2,120
  • بازدید سال : 72,170
  • بازدید کلی : 531,293
  • کدهای اختصاصی