loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Sam-Asadi-Pasho-Ba-Man-Beraghs.jpg

 

پاشو با من برقص
پاشو بامن برقص
پاشو با من برقص
پاشو با من برقص
همه سوت و جیغ و دست
پاشو بیا وسط
میخوام بمیرم واست
پاشو بامن برقص
از هیچکی نترس
پاشه بیا وسط تا بمیرم واست
پاشو با من برقص
من بی تو نمیتونم بی تو خراب و داغونم
بی تو خراب و داغونم
وای که چه حالی دارمو چشمات میکنه دیوونم
دیگه بی تو نمیتونم

***

دیگه بی تو نمیتونم من بی تو نمیتونم
وابستت میمونم بی تو خراب و داغونم
دستاتو بده به من من بی تو نمیتونم
با من باش عشق من بی تو خرابو داغونم
با من باش عشق من

دیگه بی تو نمیتونم
من بی تو نمیتونم بی تو خراب و داغونم
وای که چه حالی دارمو چشمات میکنه دیوونم
دیگه بی تو نمیتونم
امشب شب ماست عشق همینجاهاست
دنبالش نگرد همین دورو وراست
پاشو با من برقص
پاشو بامن برقص
دیگه بی تو نمیتونم
من بی تو نمیتونم بی تو خراب و داغونم
دستاتو بده به من بامن باش عشق من
پاشو با من برقص پاشو با من برقص
امشب شب ماست عشق همینجاهاست
دنبالش نگرد همین دورو وراست
امشب شب ماست عشق همینجاهاست
دنبالش نگرد همین دورو وراست
پاشو با من برقص

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 710
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,910
  • بازدید ماه : 1,910
  • بازدید سال : 71,960
  • بازدید کلی : 531,083
  • کدهای اختصاصی