loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Saeed-Deylami-Sakhteh.jpg

 

من بعد از اون شب که تو گفتی بر میگردی کسیو خبر نکردی تورو ندیدم
بعد از اون شب از رو غصه یادگاری رویه قاب عکس خالی تورو کشیدم
بعد از اون شب صداتو تو خواب شنیدم دنباله صدات دویدم تورو ندیدم
بعد از اون شب من با کوچه های شهرم که تورو گرفتن از من همیشه قهرم
سخته اینکه سه ساله هر روزه هفته
بشینی به پای اونی که رفته همش به امید اینی که برگرده
سخته هی به خودت دروغ بگی نرفته
اون که دوسش داری خیلی وقته به عشقتو چشمتو حستو بد کرده
سخته اینکه سه ساله هر روزه هفته
بشینی به پای اونی که رفته همش به امید اینی که برگرده
سخته هی به خودت دروغ بگی نرفته
اون که دوسش داری خیلی وقته به عشقتو چشمتو حستو بد کرده
***
من بعد از اون شب که تو گفتی بر میگردی کسیو خبر نکردی تورو ندیدم
بعد از اون شب از رو غصه یادگاری رویه قاب عکس خالی تورو کشیدم
بعد از اون شب صداتو تو خواب شنیدم دنباله صدات دویدم تورو ندیدم
بعد از اون شب من با کوچه های شهرم که تورو گرفتن از من همیشه قهرم
سخته اینکه سه ساله هر روزه هفته
بشینی به پای اونی که رفته همش به امید اینی که برگرده
سخته هی به خودت دروغ بگی نرفته
اون که دوسش داری خیلی وقته به عشقتو چشمتو حستو بد کرده
سخته اینکه سه ساله هر روزه هفته
بشینی به پای اونی که رفته همش به امید اینی که برگرده
سخته هی به خودت دروغ بگی نرفته
اون که دوسش داری خیلی وقته به عشقتو چشمتو حستو بد کرده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,591
  • بازدید ماه : 1,591
  • بازدید سال : 71,641
  • بازدید کلی : 530,764
  • کدهای اختصاصی