loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (2)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Ashkan-Malekzadeh-Nimeye-Gom-Shode.jpg

 

نشستیو از دور نگاه میکنی تو دیدت فقط این غروره منه
نمیدونی چند بار منه لعنتی شکستم برای غروره همه
نشستیو از دور نگاه میکنی نمیدونی قلبم پره ماتمه
نمیتونی حتی بفهمی چرا یه آدم باید این همه بشکنه
یک عمر گشتم پی یک نفر یه نیمه همون نیمه ی گمشده
یکی که بیادو بمونه نره آخه ترک کردن برات سخت تره
منه ساده دنبال یه هم نفس دلم رو گذاشتم واسه معامله
یه حراجیه واقعی از دلم اگه سنگ باشی دلت میکشنه
میخواستم که عاشق شم اما نمیشد
میخواستم یکی باشه با من نمیشد
نمیشد یکم باشه خوش این دل من
نمیشه یکی باشه عاشق تر از من نمیشه
***
یه روزی شدم عاشقه یک نفر که میگفت هم نیمه ی گمشدست
همه جونو عمرم رو دادم بهش او هم شد همه جونو عمرو نفس
اونم قلبو احساسمو کشتو برد به جایی که تاریکو سردرگمه
میرفتو منو با خودش میکشوند به جایی رسیدم که دنیام غمه
میخواستم که عاشق شم اما نمیشد
میخواستم یکی باشه با من نمیشد
نمیشد یکم باشه خوش این دل من
نمیشه یکی باشه عاشق تر از من نمیشه
نشستیو از دور نگاه میکنی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خاص موزیک در تاریخ 1393/12/18 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

سلام قبلا پیام داده بودید برای تبادل بنر اگر هنوز مایلید تبادل بنر کنیم در صفحه اول البته بنر من هم بزرگ هست مثل بنر آواموزیک که در سایت خودتون گذاشتید
خبر بدید
پاسخ : جواب به وبتون ارسال شد

این نظر توسط معصومه در تاریخ 1393/12/18 و 18:28 دقیقه ارسال شده است



ببخشید یادم رفت لینک کد رو بزارم. اینم لینک کد

http://uplod.ir/8pk7bare0t9i/popup.rtf.htm


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,257
  • بازدید ماه : 1,257
  • بازدید سال : 71,307
  • بازدید کلی : 530,430
  • کدهای اختصاصی