loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 199 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

من کنار تو یه جور خاصم
خیلی خوب من عشقمو میشناسم
من هنوزم عاشقت میمونم
من هنوزم عاشقت میمونم
تو یه دنیای پر از احساسی
تو یه جورایی منو میشناسی
که واست هر چی که دارم میدم
توی چشمای تو عشقو دیدم
توی چشمای تو عشقو دیدم
دوس دارم همیشه با هم باشیم
دوس دارم تا آخرش همراه شیم
از تموم آدمای دنیا
دوس دارم فقط تو با من باشی
دوس دارم همیشه با هم باشیم
دوس دارم تا آخرش همراه شیم
از تموم آدمای دنیا
دوس دارم فقط تو با من باشی

دو تا چشمای تو جنسه ماهه
انگاری خدا باهات همراهه
وقتی رو به روی من میخندی
همه ی دنیا چه رو به راهه
عشق تو فراتر از زمینه
عشق تو حتی یه آسمونه
یکی رو هواسمون میچینه
که هواسش پی هردومونه
که هواسش پی هردومونه
دوس دارم همیشه با هم باشیم
دوس دارم تا آخرش همراه شیم
از تموم آدمای دنیا
دوس دارم فقط تو با من باشی
دوس دارم همیشه با هم باشیم
دوس دارم تا آخرش همراه شیم
از تموم آدمای دنیا
دوس دارم فقط تو با من باشی
دوس دارم فقط تو با من باشی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 531
  • بازدید ماه : 5,168
  • بازدید سال : 57,785
  • بازدید کلی : 516,908
  • کدهای اختصاصی