loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mehran-Fahimi-Halate-Khas.jpg

 

یه حالته خاصی میشی وقتیکه احساسی میشه
وقتی به جز نگاهه من از همه چیز عاصی میشی
تا میتونم میبینمت ازت نگاهتو میخوام
بیا کنار من بشین تا با خودم کنار بیام
با اینکه تویه زندگیم یه فکر راحت ندارم
آخه به جز نگاهه تو به هیچی عادت ندارم , دوست دارم
وقتی نشستی رو به روم فقط میخوام نگام کنی
منم بهت خیره بشم تا پلک زدم صدام کنی , بهم بگی دوست دارم
***
نمیدونی چه حالیه نه غمه نه خوشحالیه فقط میدونم عاشقم
نمیدونی چه حالیه نه غمه نه خوشحالیه هر چی بگی موافقم
میتونی زندگیمو یا بسازی یا خراب کنی
قشنگه با تو زندگی , هر جوری که حساب کنی
با اینکه تویه زندگیم یه فکر راحت ندارم
آخه به جز نگاهه تو به هیچی عادت ندارم , دوست دارم
وقتی نشستی رو به روم فقط میخوام نگام کنی
منم بهت خیره بشم تا پلک زدم صدام کنی , بهم بگی دوست دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,630
  • بازدید ماه : 1,630
  • بازدید سال : 71,680
  • بازدید کلی : 530,803
  • کدهای اختصاصی