loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 250 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/erfan.jpg

 

ساعتو ورداشتم از رو دیوار
که نفهممم چند ساعته تنهام آینه هارو شکستم که نبینم چقد شکستم
به خیلیا بخاطرت سیلی زدم سنگتو خیلی به این سینه زدم
دلم گرفته دلم گرفته ازت وقت رفتنت نبود به خدا قسم
یادته چقد واسم گریه کردی حواست هست به کی تکیه کردی
اون من نیستما حتی شبیمم نیست بوی منو نمیده که چیزی نگو هیس
بخاطرت روی خیلیارو زمین زدم خیلی هام تو خفی تورو زمین زدن
درد زخم زبوناهم منو زمین زدن از همه خوردم تو دیگه  زمین نزن
حقیقت اینه خودمو کوچیک کردم تورو زیادی واسه خودم گنده کردم
اگه نمیگفتم انقد دوست دارم شاید الان کنارم بودی برو راحت
حقیقت اینه خودمو کوچیک کردم تورو زیادی واسه خودم گنده کردم
اگه نمیگفتم انقد دوست دارم شاید الان کنارم بودی برو راحت

حتی از ماهم سراغتو گرفتم ندیده بودت خب کجایی
آخه میدونی اون شاهد قدمای ما بود قبل جدایی
خدایی ها خیلی عوض شدیا
راستشو بخوای دیدمت نشناختمت
جفت شیش آورد بد باختمت
من میرم توئم با خیال راحت
با اون عشق جدیدت مبارک
کورشه اونی که چش دیدنتو نداشت
داری باز میکنی دکمه ی پیرهنشو براش
منم یواش یواش دارم آب میشم
از حرارت شما چقد مظلوم شدم
خودمونیما دلم واسه خودم سوخت
بس که این دل چشاشو به این در دوخت
به این در دوخت

حقیقت اینه خودمو کوچیک کردم
تورو زیادی واسه خودم گنده کردم
اگه نمیگفتم انقد دوست دارم
شاید الان کنارم بودی برو راحت
حقیقت اینه خودمو کوچیک کردم
تورو زیادی واسه خودم گنده کردم
اگه نمیگفتم انقد دوست دارم
شاید الان کنارم بودی برو راحت
شا شایگر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,446
  • بازدید ماه : 1,446
  • بازدید سال : 71,496
  • بازدید کلی : 530,619
  • کدهای اختصاصی